Blogg


Mina möbler






















Om mig

Jag heter Malin Palmestedt och är 28 år gammal. Jag bor i Gävle tillsammans med min sambo Jonathan och våra tre hundar. Mitt intresse för inredning började när jag var väldigt ung har jag förstått. Min mor har flera gånger berättat för mig hur jag möblerade om på mitt rum och "snodde" saker från alla aldra rum eftersom jag ville ha dom inne hos mig. Har alltid velat ha det fint runt mig och framförallt mysigt. Jag pysslade och fixade hela tiden och sprudlade av idèer.Detta intresse utvecklades med åren och jag kommer ihåg när jag följde med min far till "tippen" för att kasta skräp, då jag såg några stolar kastade bland massa bråte. Jag såg väl potential i dessa möbler och tyckte att det var jätte synd att man bara kastade bort något som verkligen kan bli något fint. Jag fick med mig stolarna hem och började måla och snickra. Här väcktes min idè och mitt intresse för möbler och jag började ta på mig större och svårare projekt. Människor runt mig kommenterade och inspirerade mig och tyckte verkligen att det jag gjort var fint. Sedan dess har jag inte kunnat sluta och sprudlar av idèer!  Det bästa med de möbler jag ger nytt liv är att varje möbel har sin egen historia och är därför unik!

Hur arbetar jag?

Jag målar,snickrar och klär om möbler.
Ritar mina egna designade möbler som jag bygger tillsammans med min far. 
Jag letar möbler på beställning åt mina kunder som jag sedan gör i ordning efter kundens önskemål.

På detta vis kan du få din alldeles unika möbler helt gjord efter dina önskemål!
Beställningar på möbler kan göras här på bloggen.


Beställ



Maila mig om du vill beställa, eller har några frågor. Kram!